lorna

Alla inlägg under juni 2013

Av lorna hanell - 22 juni 2013 19:28

sedan jag skrev. Har varit sliten ett tag. Hade bestämt mig för att inte följa med till sm. Som tur va lyckades Lottao Ingela övertala mig :) Hade en härlig helg med härliga människor. Tror ärligt talat vi är lite halv tokiga allihopa. Så kan jag tala om att ni som tycker det blåser mycket här tror fel!
I 3 dagar blåste det storm. Regnet kom våg rätt. Blåst här är som en fjärt i universum mot vad vi hade i Falkenberg. Som vanligt är jag stolt över Ingela o Viska! Vilket par. 17 plats i Sverige! Häftigt. Ja herregud, jag skulle kunna skriva mycket om den helgen ASG!! Vi hade i alla fall jätte kul!!

Trött sm hund ;)
Har haft ledigt i 11 dagar o fattar inte vart tiden tar vägen !! Nu har jag 2,5 pass kvar så har jag min riktiga semester. SKÖNT :)
Midsommar flöt förbi i goda vänners lag. Segra höll show o vi fick några goda skratt när Ingela for omkring o skulle rädda det som räddas kunde. Herregud vilket litet energiknippe! Tror Guldhund har börjat sin " skola" med den lilla. Jag är helt övertygad om att
"någon" får häcken full med bäbis.

Ovido - Quiz & Flashcards