lorna

Alla inlägg under augusti 2013

Av lorna hanell - 27 augusti 2013 21:27

Länge sedan sist.
Har haft äran att ha två mycket trevliga Flatt pojkar här. Självklart är Zebban som vanligt bara Bästaste

Har återigen prata med Länstyrelsen om köttdjuren ! Kan lika gärna slå huvudet i väggen . Känns hopplöst men fortsätter trots allt. Vem fanken ska annars kämpa för djuren !? Har även JO anmält dom !
Idag har vi hämtat kläderna till Bröllopet. Jätte fina o jag tror verkligen jag kommer känna mig fin. Tycker att allt med medeltiden är häftigt !

Risken finns att det kommer en bildbomb här på hela Gästabudet efter helgen. Har häcken full hela helgen men är som tur va ledig måndag också.
Tjipp Tjopp

Av lorna hanell - 18 augusti 2013 14:42

över min fina fina Bumbi! Hon har sitt alldeles egna sätt att ladda. Typ göra minsta möjliga. I morse när vi skulle åka idiot förklarade hon mig! Kl 750 SOVER man matte. Efter lite övertalning följde hon i alla fall med ut i bilen. Där låg hon sedan o sov i 2 timmar för att sedan gå in o bli Klubbmästare i klass 1. Finns inte ord för hur mycket jag älskar min Bumbibjörn

För att sedan säcka ihop på tröskeln när vi kom hem

Det

Av lorna hanell - 16 augusti 2013 10:24

är helt ok att låta sina djur se ut såhär enligt Djurskyddet o länsveterinären. Kolla hur mycket bete dom har! Men han stödutfodrar också fick jag till svar ! Jag går upp i atomer!! Skakar,gråter och har en gigantiskt huvudvärk av ilska!!!!!

           

Av lorna hanell - 13 augusti 2013 15:12

har kommit igång o det känns bra. Helt nytt tänk med Harriets fjärr o det känns bra

. Diskurerat vissa frågetecken sedan kanal 1an som nu har rätats ut. Bara påt igen på torsdag :). Har till min stora glädje fått tag i en hörnsoffa. Nu kommer även Katla få plats på kvällarna. Tror hon kommer uppskatta det väldigt mycke.

Blir perfekt om dom kan hämta den på
torsdag så hon kan ladda upp på sitt vanliga sätt.
Har stulit ett kort av Sandra

Kan inte se mig mätt på denna lilla goding :)))
I morgon bitti går jag av jobbet för att sedan vara ledig i 6 dagar. Ska bli mycket skönt!
Tjipp Tjopp

Av lorna hanell - 9 augusti 2013 21:17

Tala om att Katlas uppladdning fungerade alldeles utmärkt! 171 poäng blev det o jag är jätte nöjd med min Bumbi. Tråkigt bara att hon ska vara så känslig för nya saker/ människor. Denhär gången va det ett paraply somva läskigt. Men hon va en stjärna i regnet ;)
Idag har vi kört Sandra o Tobbe till Norrköping för storhandel. Jag kidnappade LisaMarie o vi åkte till C mamma för en fika.
Min egen mamma har varit på vc o väntar nu på tid för operation. Kändes lite bra att få kläcka ur sig
VA VA DET JAG SA!! Nu hoppas jag det blir bra för mammsen. Det värsta är att hon är 84 år o inte helt ok för övrigt. Nu blir det sängen o boken , i morgon jobb igen.
TjippTjopp

Av lorna hanell - 8 augusti 2013 13:25

mycke nytt under solen. Knallar på i maklig takt .Lite kort blir det i alla fall.
Har gjort klart vad jag vill ha födelsedags present, en Puttan mugg !

Självklart blir det ett kort på Lisa-Marie också.

I skrivandets stund funderar jag på kvällen, klass 1 varning o det är Kanal 1an.Hmmm jag tar väl Bumbi o åker så får vi se. Hon har ju i vanliga fall inte några problem med regn. Just nu laddar hon ;)

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards