lorna

Alla inlägg under september 2013

Av lorna hanell - 29 september 2013 21:35

Vanligt bättre sent än aldrig !
Vad jag pysslat med !!?? Ja inte sjutton har jag tävlat i alla fall !! Visst är det märkligt att jag lyckas jobba VARJE gång det är tävling!!?? Suck!!
Nu är det kanske lite schema ändringar på g så förhoppningsvis kan det bli mera nästa säsong.
Träningen med Katla går framåt o vi va på träningstävling o hon gick bara SÅ bra! En härlig känsla !
Fick något av en chock när jag tog ut Bonanza på plan för lite aktivering. Ja jag tänkte alltså inte träna lydnad eftersom det har varit SÅ svårt att kunna motivera damen. Hon va taggad så jag körde trots allt. Shitt va hon gick bra!! Ja förutom ff då. Men det vet jag ju är döfött. Hon gjorde även nya moment klockrent. Får nog fundera på att damma av henne o börja träna seriöst igen.
Så är det då studsbollen. Fjärren !!! Ja vad ska jag säga !??? Har i alla fall gått framåt så det är väl bara att köra på.
Vi har målat om hemma. Blev jätte bra! Så nöjd ;)
Så lite kort kanske ;)
Mitt helt underbara lilla hjärta växer o frodas. Nu skrattar hon o " pratar".

Så lite hund bilder ;)

Fick en fin Tomte av Tobbe o Sandra :)
Kan inte beskriva känslan jag får när jag får en .

Lycka !! :)

Tjipp Tjopp

Av lorna hanell - 5 september 2013 10:52

från gästabud o bröllop. En helt underbar dag som kommer att vara ett minne för livet.


Sandra med sin mamma o bror 

 

Martin som va Best Man o Lotta som va Toast Master

 

     

Här kommer Riddarna med bruden

Benny ger ansvaret av bruden till Tobbe


                        

     



Av lorna hanell - 2 september 2013 20:41

Fantastisk helg vi haft! Jag är obeskrivligt trött men nöjd. Gått på dessa kullerstensgator i Söderköping timme efter timme. Härlig stämmning o ett fantastiskt arrangemang.
Bröllopet va SÅ fint! Kommer lägga ut flera bilder som jag har på datorn men
just nu bloggar jag fråm mobilen.

Bumbi o jag tog en liten PN

O så självklart ett kort på mitt lilla hjärta

Ovido - Quiz & Flashcards