lorna

Alla inlägg under november 2013

Upp

Av lorna hanell - 11 november 2013 18:29

o ner går livet hela tiden. Har haft en ner period men tror jag är påväg upp igen. Varför ?? Jo ärligt talat så är det glädjen att snart få julpynta! Ja det låter väl lite knäppt men så är det ;)
Det känns så härligt att det bubblar i magen .
Hundträningen går skapligt o på lördag är det min o Bumbis debut i off tävling. Jag har som vanligt som mål att vi ska ha kul o resten är bara bonus. Att träffa alla o ha en härlig dag, glädjas åt andras framgång o peppa vid motgång. Hoppas att en kär vän kan komma o kolla samt känna gemenskapen vi i Team Ingela har.
Idag på promenaden så va jag tacksam över att Katla kom hem utan brutna ben. Hon är som en furie i skogen.Far over stock o sten som en dåre. Bara att blunda o hoppas på det bästa. Mossan jag planerade att plocka till årets kransar lös med sin frånvaro så det blir granris även i år.

Fick besked från Finland om att en av Connys mostrar gått bort. Tänker på hennes närmaste o hoppas dom finns där för varandra.
Får se om C åker över på begravning. Hoppas mamma kan vara här o ta hand om hundarna i så fall när jag jobbar.Hon väntar på operation så vi får se. Vet inte hur jag ska fixa det annars. Kan ju inte ta vård av hund ;)

Nu fortsätter jag längta o livar upp mig själv med att kolla på tomten o andra julbilder. Snaaart !!!! ;)
Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards