lorna

Alla inlägg under december 2013

Dax

Av lorna hanell - 17 december 2013 17:08

Igen. Ja nu närmar dig sig jul o jag har haft både pruttilutt kväll o julmys med jobbet.
Pruttilutter blev det inga gjorda men en trevlig kväll med härliga människor o typ 12 hundar.

Julmys med jobbet blev lite av en chock upplevelse för dom flesta. Helt plötsligt dunkade det på fönstret o där
va tomten.

Min älskade Puttan va Lucia :) ja för rättvisans skull så ska jag tala om att även Guldhund o Segra lussade. Hmmm så kan ni ju själva räkna ut vem tomten va .

Axel kan verkligen konsten att knöa sig in vart som hellst för att få uppmärksamhet.

O så självklart!! Mitt lilla hjärta som nu är sju månader, får tänder o börjat krypa :)

Har varit lite okyranter men nu har jag sovit typ 15 timmar sedan i går kväll så jag ska åka på julklappshazard en stund. Ny vässade armbågar o lite glögg ska nog göra susen. Tjipp Tjopp

Av lorna hanell - 4 december 2013 20:14

Sedan sist!
Bumbi och jag har i alla fall gjort debut o vilken debut sedan! Hon är bara underbar! Inte den mest speedade hunden men hon gör vad jag ber om o sedan säckar ihop.

Vi kom på en 3e plats med 173,5 poäng :) Hade som vanligt en härlig dag med många goda skratt o härliga människor o hundar.
Så har jag julpyntat klart o nu är mysfaktorn på topp.

Varit på julbord med jobbet. Trevlig kväll på Borgen med min slags musik
:) Spratt så mycket i benen så det blev ett varv ut på dansgolvet.
Några av mina fina arbetskamrater

Har blivit så att jag jobbar flera pass nu sedan vi fick nytt schema. Lite slitigt men kommer nog in i det vart efter. Kan i vilket fall konstatera att jag är inte ensam om att vara trött efter natt jobb ;)

Nu börjar snart myskvällarna med vänner!!! Älskar det!!!!!!! Längtar!
Mina planer för födelsedagen börjar också ta form. Har ju ett litet kontroll behov men lite måste jag deligera bort.
O så givetvis.......
Fammos hjärta som nu väger dryga 6,4 kg

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards