lorna

Direktlänk till inlägg 12 april 2014

Ytterliggare

Av lorna hanell - 12 april 2014 02:31

en vecka har gått. Bumbi kursen sist va inte kul !! Hon gav mig verkligen fingret. Men då byttes hon ut mot Harriet så sedan va hon mera samarbetsvillig när hon fick komma ut. Känns hopplöst med mitt knä! Har haft jätte ont nu en tid. Blir så frustrerad! Kryckor .....ja visst men jag kan ju inte göra ett smack om jag ska använda dom. Nu är jag snart tvungen för det går absolut inte. Hundkurserna blir lidande o jag blir på ett strålande humör. NOT !!!! Vilken underbar känsla det är att ha en bil som tuffar på 5ans växel(slipper växla till 3an ideligen för att motorn inte orkar) Fläkten funkar på ALLA lägen,tutan funkar,slipper få bakluckan i huvudet, går fint vid kallstart. Nöjd med Bettan
;)
Lider med en vän som fått tråkiga besked! Att det ska vara så orättvist ibland! Du vet att jag ALLTID finns här vännen!
Skulle pigga upp en arbetskamrat häromdagen. Det slutade med att hon tjöt o jag asgarvade. Hon tjöt som tur va av glädje :) Är så lyckligt lottad som har dessa fina vänner. Hon sa att jag va en underbar vän , sa då att jag kan vara en tråkig ovänn.Är det något som
gör mig vansinnig så är det folk som
Är elaka
Ljuger o bedrar
Falska idioter
Översittare
Jag har dock lärt mig välja bort dom bekanta som visar sådana tecken.
Är idag glad för en annan vän som fått
fast jobb o slipper slita häcken av sig iValdemarsviks kommun. Jag vet vilken härlig känsla det va att få säga åt samordnaren att jag skulle sluta :) Va samma tidpunkt på året o dom räknar ju kallt med att vikarierna ska jobba häcken av sig på sommaren. Nu ska hon börja i Augusti men jag hoppas hon får tider innan så hon slipper kommun helt.
Kl är 0227 o jag får krypa till kojs om ca en timme. Några timmars sömn sitter som en smäck när man är as trött. Jobbar även i morgon natt. Mina förhoppningar om att kunna sova på dagen har fortsatt misslyckas. Att det ska vara så omöjligt!!! Är väl bara att sova säger Conny. Hmm kan säga som så att jag brukar kommentera med en ilsken blick. OM jag nu kunde sova så skulle jag INTE vandra omkring som en levande död !!! Jag lovar!
Igår tog jag fram skurhink o trasa. Att golven är som stampade jordgolv i dethär vädret är väl en sak men Bumbi har en liten egenhet. Att ligga med tassarna uppåt väggarna när hon sover! Nu vill jag ha fint väder! Fick en "gullig" bild av Lotta igår. Hmmm på en orm !!!! Jag HATAR asen. Att hon fått viss uppmuntran från I att skicka bilden betvivlar jag inte ett ögonblick. Trots hennes nekande.

Tjipp Tjopp

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards