lorna

Direktlänk till inlägg 29 april 2014

Nu

Av lorna hanell - 29 april 2014 06:31

ska det väl äntligen lugna ner sig lite. Har haft en fullspäckad vecka. Sa faktiskt ifrån om en grej idag.
Va på hundcafe på jobbet förra veckan. Trevlig tillställning! Bonanza va med. Kände att beslutet att lämna Bumbi hemma va rätt. Lösa hundar som lyckliga rusar på o vill hällsa tycker hon är jobbigt. Bonanza bryr sig inte .Fick med några Doggy Bag hem till dom andra också.
Köpte en fin burk. Tänkte börja skapa lite saker själv. Tror att mitt tålamod räcker till dessa prylar. Tar inte evigheter innan dom är klara. Ev blir jag så taggad så jag kan sälja en eller annan.

Här är några av hundarna som va på Cafeet.

I söndags tränade jag för första gången på evigheter.Kul Harriet fick ersätta Bumbi. Hade ju varit varmt o Bumbi va nyäten. Är lite larvig sådär men vill inte ha någon magomvridning. När jag va liten förlorade vi våran Grand i det ,ingen trevlig upplevelse! Harriet tyckte matte gjorde ett bra val o va taggad som vanligt

Har frågat på en Leonberger sida om dethär är typiskt för leijon

Svar Ja ! Har fått många bilder som visar samma sak ;)
Fick hem en ny Mintuu . Jösses vad god !!!!!! Kan varmt rekomenderas :)

Nu ska jag snart gå hem från jobbet. Ha en underbar vår alla där ute !
TjippTjopp

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards