lorna

Direktlänk till inlägg 3 maj 2014

En

Av lorna hanell - 3 maj 2014 21:47

träningsrunda med Harriet blev det idag.

Har införskaffat jord o fröer så nu ska här odlas. Hmm ja nu har jag inga gröna fingrar men jag ska göra så gott jag kan. Någon som är spekulant ;))))
Forden har flyttat idag .En halvtimme på blocket så va det fixat. Slippa köra till skroten med andra ord.
Så har det varit tokerier på G ;)

Man kan säga att skatt är vardagsmat när man umgås med Ingela :)
Fick först ett sms som sa åt mig att åka till grillplatsen o tuta. Hmmm
Så får ni gissa resten själva.

Gjorde som jag blev tillsagd o så löste sig det problemet. Kan väl säga som så att " någons" hundar fick en lååååång promenad ;)
Tjipp Tjopp

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Skapa flashcards