lorna

Direktlänk till inlägg 20 maj 2014

Lite

Av lorna hanell - 20 maj 2014 07:18

mera pyssel

Helgen har jag tillbringat på uteplatsen. Har kollat på skyddsläger.
Imponerande men inget jag skulle pyssla med.
Har haft finfrämmande , Bancan o Indra. Bancan ligger mig så otroligt varmt om hjärtat!

Nu har det varit en period med många hundar som fått somna eller varit mycket dåliga. Baksidan av att vara hundägare. Jag är tack o lov förskonad men det är tufft att mina vänner förlorar sina livskamrater. Nu håller jag tummar o tår för ännu en. Mycket dålig hund som matte vakat över i natt o som ska tillbaka till vet nu på morgonen. Livet är grymt när man står inför valet :(
Jag försöker visa mina vänner att jag alltid finns till hands men ack så maktlös man känner sig i alla fall.
Ska försöka ladda om efter natt jobb o
åka o storhandla innan hemfärd.
Bild på Bancan o Indra ;)

[Bild]

[Bild]

Tjipp Tjopp

 
 
Ingela

Ingela

21 maj 2014 14:37

Ja det är tungt! i skrivande stund står lyktan bredvid Nike och lyser.

Kram

http://www.guldhund.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards