lorna

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

Många

Av lorna hanell - 20 oktober 2011 14:16

dagar med inte så mycket gjort.

Måndag: Va på VC för att få en spruta. sedan till Lollo för massage.   Shit pomfritt säger jag bara. Men jag vet ju att det blir bättre efter några dagar. Så tog vi med mamma hem på hemvägen. Hon ska vara hundvakt när vi åker och storhandlar i morgon. Missade hundkursen idag, inte bra!

Tisdag: Storhandel = TRÅKIGT. Ja det tar ju sin lilla stund. Först Rusta (där blev man ju genast lite gladare när man fick se lite tomtar) sedan va det Maxi, MC D för lunch, ÖB för att inhandla hundben (Dom blir extremt besvikna om det inte är en påse med ben hem.) HC för att inhandla en blomma till min gamla arbetskamrat som vi ska till i morgon. Köpte ett fint arrangemang att ha ute. Så hem och packa upp allt   . När allt väl va inpackat så satte jag mig i bilen igen ,denna gång för att köra hem mamma. Va inne en snabbis på nya ICA i söderköping. Inte speciellt impad, men lite fynd gjorde jag.

Onsdag: Ja herregud   resan va lite speciell. Kan väl avslöja att vi såg Figeholm från båda infarterna. Tillslut kom vi i alla fall fram och tillbringade en härlig dag hos Connie. Blir tyvärr för sällan man träffas.

Torsdag: Tog med B & K ut på gärdet för K hade lite spring i benen. HERREGUD så dom såg ut sedan ! Leriga och dyngsura. Det är ju dumt att undvika dom värsta pölarna och ler hålen. Att jag bara tog dom är för att jag insåg ganska snabbt att K hade ingen tanke på att undvika att köra över cockrarna. Hon är inte den mest hänsynsfulla i alla lägen faktiskt. Nu kommer jag snart ha cockrar ligga på tork istället för vi ska ut nu. Många raggmunk i magen och välmående är jag just nu   .

Tjipp Tjopp

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards