lorna

Direktlänk till inlägg 19 april 2014

Firar

Av lorna hanell - 19 april 2014 21:15

inte påsken speciellt. Några tuppar o fjädrar är allt. Igår va LisaMarie med föräldrar på besök.

Så otroligt underbar !! Hon fick en tidig födelsedags present

Det retar pappa Tobbe till vansinne att
det va Hello Kitty ;)
Idag har vi njutit av det underbara vädret. C skulle fylla igen hålen på gräsmattan o uppskattade inte att Bumbi ville hjälpa till

Hon tyckte det va lite läskigt att kliva upp i hammocken. Den rörde sig lite trotts att den va spärrad. Men va gör man inte för att få sitta skönt

Vi har några vall tackor går här nere. Vi har "prat" förbud med dom. Valltackor vill man inte ha tama. Men det är svårt när man går förbi o lilla Maria vill prata o gosa

Att jag har mina favvo hundar bland mina hundkompisar är väl en självklarhet. Här är den underbaraste Flatt pojken i världen!! Bästaste som jag kallar honom. Han heter dock
Zebban.

Men vem kan motstå denna uppsyn !?

I morgon får vi främmande av Erik alias Bullten med husse o matte. Har äntligen kunnat pussla ihop en tid som fungerar. Inte lätt när alla jobbar olika tider. Men bättre sent än aldrig :)
Tjipp Tjopp

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards