lorna

Alla inlägg den 4 november 2011

Av lorna hanell - 4 november 2011 17:50

tag sedan och det beror på att livet är lite rörigt just nu. Både det ena och andra händer och det är bara tråkigheter tyvärr. Har inte tränat seriöst på en vecka för lusten har bara dragit sin kos eftersom det är mycket annat i huvudet.

I Tor ringde I och bad mig komma bort för Virra som hon skulle vara hundvakt åt hade hoppat över staketet och vi skulle leta efter henne. Visst letade vi och visst såg vi henne MEN hon va totalt skräckslagen och det fanns inte en chans att komma i närheten. Vi höll på 7 timmar och sedan pausade vi. Hon va hela tiden synlig av folk så vi visste vart hon befann sig på ett ungefär. Många tankar om denna lilla hund på natten och kl 8 va vi igång igen. 2 timmar och sedan en paus för att sedan fortsätta ytteliggare 7. Efter mycket om och men så kom hon tillslut till rätta och en sten föll från mitt hjärta.

Idag fick jag ett telefonsamtal som gjorde att jag INTE blev gladare. Läkaren ringde (1720) och talade om att dom hittat en fläck i min lunga.   Jag tror på fullt allvar att jag bryter ihop!!!! Ska det aldrig ta slut med allt negativt som händer. Känslan i kroppen just nu är att jag är ledsen och orolig. Försöker att inte se det totalt i svart. Kan ju va något efter lunginfl MEN hela tiden återkommer tanken om att det kan vara något annat.

Satt in annons på den röda volvon idag. Hoppas vi får den såld! Just nu är jag själv eftersom ungarna är ute hos sig och Conny är och badar tunna. I morgon är det jobb igen. Ha det gott alla där ute och va rädda om er !

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards