lorna

Alla inlägg den 27 september 2012

Av lorna hanell - 27 september 2012 19:30

är helt enkelt ingen shopping människa! När alla andra rusar in med glädje på GK s så känner jag - kul ! Hoppas jag kan gå ut snart. Jag tycker det är jobbigt att leta runt, blir stressad av alla människor och skiter i mer än hälften på listan bara för att få komma ut. Annars va det trevligt att komma iväg. Resan blir lite väl seg när man kör hela vägen själv. Men visst är det konstigt att det går fortare hem än dit !? Har haft mig själv under kadaver disciplin . Tagit det lugnt ( efter resan ) ska till Sjuk g på måndag. Jobbar tisd och när jag går av på onsdag så ska jag på tuttmangel. HUR kul är det? Är orolig för Harriet !! Hon är så himla låg! Inte likt henne! Vet att hon ska börja löpa snart men hon har aldrig varit såhär
Idag bestämde jag mig för att skicka trimmaskin på lagning. Killen från Lyckliga Fåret ringde och undrade om jag hade fått ordning på maskin. Jag har ju beställt reservdelar och även pratat med honom förut. Efter lite prat fram och tillbaka så kom vi fram till att det är lika bra jag skickar eländet.
Har varit hos Marie idag. Tror faktiskt jag hittat en lika bra frissa som min förra, närmre dessutom ;) Pratade om mycket spännande saker.


För övrigt inte mycket nytt under solen
Tjipp tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards