lorna

Direktlänk till inlägg 24 februari 2013

Skäms

Av lorna hanell - 24 februari 2013 14:22

  igen . Är verkligen värdelös på att blogga ibland. Nu har det väl inte hänt speciellt mycket pga knät men i alla fall......

Nytt besök hos läkaren,röntgen av knät så nu är det bara att vänta på svar.

Varit störande moment åt osäker hund.Gick kanon! Är så stolt över mina tjejer som bara är så coola i dessa lägen.

Ursäkta bild kvaliten på bilderna, från mobben.

Har fixat  

Bättre sent än aldrig   .Anmält till Söderköping är också gjort.

Även ett fint halsband har inhandlats till Bumbi

Måndag

Fick ett hybris anfall och va bara tvungen att komma hemifrån, jag följde med till simmet i Norsholm. Det är verkligen ett äventyr att vara ute och åka med I. Händer alltid något om jag säger så...... Denna gång va det "bara" 2 incidenter.


Onsdag

Va några av oss hundtjejer bortbjudna på middag till Sussi. Jätte trevlig kväll med god mat.


Torsdag

Årsmöte på bruksa. Hade totalt glömt att jag och Harriet vann klass 1 på Km och blev jätte glad för placketen.

 


Fredag

Blev en oplanerad resa till Norrköping för koll på bil och kläder. Ingen bil men dock ett beslut om vilken bil det ska bli. (Ja det är Ingela som letar) Tokigheter som vanligt........

 

Att promenera runt i City med en sko va inga som hellst problem   . Kan ärligt säga att INGENTING förvånar mig längre !!! Sedan blev det en VÄLDIGT oplanerad fest. Säger bara Mintuu ...............Gud så gott!!!! Drog oss hem vid 24 30 tiden .Jag får extremt dåligt samvete om jag är från hundarna längre än 5 timmar.

Lördagen

Jag va som en Zombie! Lorna är nämligen inte van att vara uppe sent och dricka. Men vid 15 tiden började jag vakna till och släpade mig ur fotöljen.

Söndag

Idag va jag ute och tränade med Harriet, hmmmmm NÅGOT laddad kan jag väl säga. Så blev det koncentrations övning med främst Katla, fast B va också med. Smög omkring bland folket, tur att det är hundfolk....... när man kommer jätte nära och säger....Vi övar. Katla fick sitta bredvid en Berner och till min stora glädje så hade hon fullt focus på mig   . Nu är det en timme kvar tills Katla kursen börjar !

Mitt knä protesterar men jag ignorerar !! Det är liksom att välja mellan pest eller kolera. Att bli inlåst på hispan eller ha ont. Jag är INTE gjord för att sitta overksam. (Det har även Conny kunnat konstaterat ) Blir väl LITE kinkig om jag säger så   Hoppas bara nu att dom kan få någon ordning på knät.Väntar på röntgen svar och ska börja på sjukgymnastik på Torsdag. Nu ska jag försöka väcka Katla ur hennes eftermiddags koma.  


Tjipp Tjopp





 





 
 
Ingen bild

adelia

24 februari 2013 15:20

Ja du Lorna,inte bara Bumbi som är fin även du..Du har förändrats så mkt sista tiden,Bra kämpat m allt!! Och herregud 1 sko???Var är de andra?? My good,,Ja jag förstår blickarna,Det brukar ju vara lite påtända typer man kan se det på;))
Fint halsband och kul m att du ska tävla m henne,,,på tiden;)))
Tråkigt m ditt knä,hoppas verkligen att det blir bättre m tiden...
Som sagt än en gång du behöver ett piller vid avfärd m din resekompis;))kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards