lorna

Alla inlägg den 29 maj 2013

Har

Av lorna hanell - 29 maj 2013 08:06

lagt träningen på is några dagar. Allt går trögt i det stora hela. Bättre o pausa en att känna frustration. Kommer igen !
Mamma har farit till Turkiet o har fått rapport att dom solar o badar hela dagarna.
Har haft en tung sten som ramlat från mina axlar ;) . När det ser som jäkligast ut så kan det vända ! Är mycket tacksam för att jag slipper oroa mig för 1 sak åtminstonde.
Va en sväng in till ungarna igår, vi va o kollade vart deras nya lägenhet ligger. 3 hus från där dom bor nu, 2 r o k, nedre botten med altan. Kommer bli kanon. Så mycket som jag skulle vilja föreslå men jag biter mig i tungan o är tyst . Ibland kan jag faktiskt tygla mig ;)
Lilla Lisa Marie är en lisa för själen . Hon är så gullig! Fick se ett kort på Tobbe när han va bäbis o jag kan tala om att dom är extremt lika. Hon är mitt nya ljus i livet ;) Fammos kicka <3
Har äntligen kunnat få till en fika med Malin. Alltid lika kul att träffas :)
Även min syster o jag hann med en fika i Söderköping . Vi bor typ 30 minuter från varandra o träffas alldeles för sällan.
Visst ja!! Om jag har en extrem tur så kanske mina planer ändå går i lås ;)
håll tummarna så är ni snälla !! Vill så gärna genomföra detta o visa en viss person mitt stöd.
Näe nu är det slut på rasten o jag ska jobba en sväng.
Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards