lorna

Direktlänk till inlägg 28 mars 2014

En

Av lorna hanell - 28 mars 2014 19:11

härlig tid! Nu har det börjat komma lamm. Många gullisar att gosa med ;)

Att det värsta man kan utsätta liten Axel för är trimmning. Tänk att han som varit på så många utställningar o blivit trimmad i 11 år kan hata det så mycket. Någon som aldrig sett honomp bordet förut blir nog helt övertygade om att han håller på att dö.

Men han blev även idag överbevisad att han överlever ;)
Nu hoppas jag få lite hjälp av er! Håll alla tummar ni har så att det finns någon Volvo v 40 till salu den 25e april. Givetvis finns det flera intressanta just nu! Hoppas det bara är vi i hela Östergötland som vill ha en
sådan ;)
Mitt jä...a knä har börjat bråka igen. Jag blir så frustrerad! Inte kul att ha ont hela tiden. Vet inte vad det är som utlöser skiten, har börjat knastra i det andra knät också :( Jag vägrar att låta bli vissa saker! Bara att välja mellan pest eller kolera ;) Underbart att våren o värmen är på g. Hmmm undrar om det inte är första gången i mitt liv som jag ser fram emot värmen !? Men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig.
Vill bara tydliggöra att jag INTE är valpsjuk ! Eller hur !!!! Tur att jag har någon självbevarelsedrift o att plånboken innehåller damm. Inte blir suget mindre när jag kollar på bloggar
o fb där det finns GUDOMLIGA Bumbibjörnar. Har bestämt mig att om/när det är dax så blir det en ny Leonberger :)
Tjipp Tjopp

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards