lorna

Alla inlägg den 6 april 2014

Av lorna hanell - 6 april 2014 16:34

väck! Konstigt att det går så fort. Vi har gjort en utflykt till Örebro. Fick med Bettan med hem ;)

ja blåare en dethär går väl inte att få !?Ska bli en fröjd att få köra den när C pysslat klart . Tar några dagar men snart så.......


Va barnvakt i Fredags. Men HUR underbar får man vara !??

Har genom FB fått kontakt med en tjej som jag inte träffat på 25 år. Jag va dagmamma åt hennes barn. Lite misstänksam så svarade jag inte på vänförfrågan dirrekt. Kollade hennes tidslinje o fick se ett gammalt kort där jag genast kände igen Rosie ;) Jätte kul! Dessutom är hon en hund tjej nu o det är ju ett plus :)
Hade besök av Ingela med flock igår. Puttan tog en liten tupplur

Henne tog jag kort på men inte matte som tog en tupplur i Connys fotölj som stod NÄRA kakelugnen. Trodde hon skulle få brännskador !!!

Va ute o åt när vi va o hämtade bilen. Tappade matlusten när detta komma in på bordet. Herregud va mat. Pillade bort o åt Kebab köttet .

Ordet cockospaniel är klockrent! Yrsa är fenomenal på att stå /ligga o stirrglo i golvet vid mina fötter. Det kan ju faktiskt ramla ner något.

Nu ska jag hälla upp kaffet på termosen för det är strax Bumbi kurs.
Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards