lorna

Alla inlägg den 17 november 2010

Av lorna hanell - 17 november 2010 21:30

Igår va jag hos Inger från 12 - 17. Hon va snäll och hjälpte mig lägga in program på datorn samtidigt som hon försökte att lära mig vissa grejer. Herregud vilket kaos det va i huvudet efter det.   MASSA information som jag lyckades röra ihop. Tack för hjälpen Inger och för ditt tålamod. Ett program lyckades vi inte få in men jag tog med mig skivan hem för att pröva senare. 

 

Idag har det varit träning 9-1330. Körde Harriet först. Hon frös så det va bara att hämta ett täcke och genast va hon på G igen. sedan vart det Bonanzas tur och det tar sig med dom nya momenten  . (Jag använde mina nya sköna kängor som jag fick av Conny. underbart att slippa frysa om fötterna! )  Katla fick sig ett litet träningspass hon med. Det tråkiga med henne är att det finns absolut inget intresse för leksak utan bara godis som gäller. Blir att kämpa på med den saken.

Beslutade idag att det blit ingen pruttilutt kväll nästa vecka. Får se om det blir någon över huvud taget.

Så kunde jag inte låta bli......... Va ju tvungen att se om jag fick in det nya programmet på datorn.  Jag lyckades!! Så nu skulle jag kunna sitta här jämt. Drömde om det i natt, DÅ är det illa. Min nacke är snäll och påminner mig om att gå ifrån datorn, så det är bara att lyda ibland. Men det är SÅ kul!!

Känner mig maktlös! Har en närstående som mår dåligt och det finns absolut INGET jag kan göra för att det ska bli bättre. Det är SKIT jobbigt! Det ända är att bara finnas där men ibland räcker det inte.

Nu ska jag stänga av datorn för idag. (tror jag)

Skoja kollar efter fåren.

 

 

Axel

     

 

 

 

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards