lorna

Alla inlägg den 25 november 2010

Av lorna hanell - 25 november 2010 14:59

Jag ska villigt erkänna att jag inte tycker speciellt mycket om fåglar. Men en fågel gör att hjärtat tar ett glädjeskutt  . Idag hände det, ja glädjeskuttet alltså.

Visst är dom fina ?? Domherrar !!!!

  

Jag har gjort klart med pyntandet här inne och ska fortsätta ute i morgon. Agneta undrar när tomten vid vägen kommer upp, han är pågång ! Har även klarat av saffransbaket idag. Vet inte hur dom blir för jag hittade ett nytt recept. Hoppas dom går att äta. Här är det laddat med glögg,saffrans bullar och pepparkakor inför 1a advent    Nu är det bara att börja baka kakor inför den stundande födelsedagen. Tobbe blir 19 nästa vecka. Undrar vart åren tar vägen? Inte länge sedan han va en liten plutt. Saknar jag att han va liten ?? Nja...... Små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer sägs det ju. Tur att ett mamma hjärta alltid klappar lika hårt för barnen. Bara det att vissa dagar får man lyssna en extra gång innan man hör det   

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards