lorna

Direktlänk till inlägg 19 november 2011

Jahopp

Av lorna hanell - 19 november 2011 19:35

då va det detdär med att komma ihåg vad som hänt igen   

Tisdags så va jag på lungröntgen. en vecka 10 dagar innan man får svar. Inte kul!

Har i vilket fall kunnat hålla mig till 1 cigg om dagen. Nu är det bara det där lilla extra som ska till för att ta bort även den. 

Onsdag: Bonanza kurs, va ganska nöjd tills damen bestämde sig för att hon "bara" skulle ta en omväg och lukta, stänga av öronen och helt enkelt pyssla med andra saker istället. Då blev det att sitta uppbunden och kolla när matte kastade boll till Skoja och Viska. Sedan va det bara för damen att gå in och så blev det ingen mera träning. Pysslade lite med att plocka bort prydnadssaker för att få upp tomtarna    Om jag får säga det själv så är jag extremt duktig    ja att jag kan hålla mig till Ti-On nästa vecka alltså. 

Torsdag: Va och fixade en födelsedagpresent samt tog en fika hos mamma.

Fredag : Jobb

Lörd: Gick av passet 10 och då åkte jag för att hämta upp C i Hageby. Han hade lånat A bil in. Så begav vi oss till ÖB,Coop,Maxi,Ica Sörping och sedan hem. Kan väl erkänna att vi höll på att glömma A bil i Hageby    Undrar vem vi blivit smittad av ????? När vi kom vid badhuset och jag nästan somnat så säger C :  VISST JA!!!!!!Bilen. Hade ju varit lite smått pinsamt att tala om för A att vi glömt hans bil i Hageby. Så hem och packa ut allt. Nu är frysen knöka full så mina lussebullar får vänta.Har ingen plats att lägga dom nu. Va LITE trött i ögat när vi kom hem kl 14. Ska ALDRIG mera åka och storhandla dirrekt efter ett arbetspass !!

Nu försöker jag med alla krafter att hålla ögonen öppna och snart ska jag glida in i duschen. I morgon kl 930 är det bara att vara påt igen.

Kan bara inte låta bli att pynta här!! Har liksom inte tid senare i veckan när hemmet ska pyntas   

Tjipp Tjopp

 

 
 
Malin

Malin

22 november 2011 14:24

Gu va mysig din hemsida är!! Älskar verkligen jultemat, önskar att ja kunde hitta något sådant till min blogg!
Tänker på dig o Conny nu när ni har det svårt!!
Kram <3

http://sashaschafer.blogg.se

 
Lotta o pojkarna

Lotta o pojkarna

8 december 2011 20:01

va musigt du har det här :::))))......Ingela passa jättebra i det mörkare.Så kul att det har lättat lite Lorna kram från mig

http://www.zebulon.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards