lorna

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

Inte

Av lorna hanell - 5 januari 2012 14:27

mycket nytt under solen här inte.Har avverkat ett arbetspass och firat mamma som fyllde 83 år igår. Plockat och styrt , är nöjd att jag kunnat skapa ytterliggare lite utrymma. Har rotat bland gamla papper och hittade ett brev som min lärarinna i 1-3 klass skrivit . Ett litet brev som alla elever fick eftersom det inte va betyg i alla klasserna. Conny fick sig ett gott skratt och jag förstår ABSOLUT inte vad hon menade. Ska fråga henne om vi stöter ihop på Willys    Såhär stod det bla

"Stavningen skulle må bra av ett något lugnare arbetstempo, men det är ju till en del en fråga om temperament "     VADÅ!!??? Hmmmm??

Pärmarna är nu tomma och väntar på att fyllas med 2012 års papper.

Hundträningen ligger forfarande på is, bara lite träning inne.Bonanza löper och är allmänt låg. Conny och jag ska gå ut och äta, vi skulle vara lite vågade och pröva något nytt. Men nu har vi bestämt oss för att det blir Kina i Söderköping. Vi kör på säkra kort   . Igår va jag och träffade min bror som jag inte sett sedan jag va 12 år. En bra känsla men dock lite konstig. En halvbror som man inte vet ett smack om. Får se om det kan bli någon mera kontinuelig kontakt.

Tjipp Tjopp

 
 
Ingela

Ingela

6 januari 2012 09:57

Haha vilken kul lärare, snacka om huvudet på spiken!
Gott med Kina, bra val! Skönt för er att komma i väg. Hoppas du nu får ha lite kontakt med din bror!!
Och en sak, ett tips, det är svårt att se texten smidigt utan att trixa med den märka bakgrunden och den märka texten.

Träningssuget kommer ska du se. Det är vanligt med vinterdepressioner och att man tappar!! Stressa inte, njut av lugnet ni snart får så kommer det!

Stor kram

http://www.ostanvindens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards