lorna

Direktlänk till inlägg 1 april 2012

Spontant

Av lorna hanell - 1 april 2012 10:26

besök till Norrköping blev det igår. Ingela och jag drog till storstaden och ÖB. När vi gick där fick jag se en PERFEKT sak ! En gigantisk frysväska på hjul. Och vilka tänkte jag då på??? JO Lotta och Adelia. Eftersom dessa brudar har en packning som är gigantisk vid träning/tävling. (Eller ja Lotta har mest mat i sin) Puss på dig Lotta   .Inget illa men så är det. Och jag tror alla skulle hamna i mindre chock tillstånd om hon inte hade frysväska med sig. Det är liksom inte våran Lotta då  .  Vi tog en sväng till Adelia och fick fika. Kom in på ett mycket allvarligt ämne   . Nu är det bara att köra hårt Adelia !! Kan som ett litet ps tala om att vi hade inget sagt till våra karlar utan bara drog   . Det va dock bara 10 minuter innan vi kom hem som dom saknade oss.


Söndag

Nya planer har tagit plats i våra huvuden. Nu får vi se hur det blir med den saken, men man kan ju få drömma. Uteplatsen är inblandad och det finns många valmöjligheter. Lagt några "små" telestolp på skaplig plats. Diskuterat och fått ett litet spel på C. Ibland är karlar hopplöst svår överbevisade.

Så tog jag tag i träningsgodiset.

 

              GULD                      SILVER                    BRONS


Guld= extremt gott godis (torkad kycklinglever)

Silver= Typ nötstek,fläskstek,kyckling,kassler

Brons=Träningsgodis i form av hjärtan


Guld ska användas när vi ska träna rutan .Katla är nog exremt "blond" i dom lägena. Blir lite att bita i eftersom hon är något................ vad ska jag kalla det ???? Svårövertalad ?! Hon ser bara allmänt flådum ut och fattar absolut INGENTING. Ska snart dra till Ringarum för kurs med henne.


Något man kan säga att hon är proffs på är...........


Att vara extremt söt    eller ?????


  


Tjipp Tjopp

 
 
Ingen bild

Lotta o pojkarna

1 april 2012 13:56

haha man ska faktiskt äta var 4:e timma om man ska ha bra matsmältning haha fy fan "asg" ska nog införskaffa en sådan gud va bra och massor får jag säkert plats i den..kraaaaaaam

 
Ingen bild

Ingela

2 april 2012 03:09

Ja den turen var minnesvärd. Ja vad synd karlarna hann före oss, annars hade vi kunnat mörka turen!! Haha
Smart idé med burkarna!!!

Kram

 
Ingen bild

Kattie & Gus

7 april 2012 14:59

Glad Påsk önskar Kattie & Gus

Ha det så fint!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards