lorna

Direktlänk till inlägg 19 april 2012

Urk

Av lorna hanell - 19 april 2012 10:48

dag va det igår. Gick av jobbet,hämtade C vid sjukan,ÖB,Elgiganten, Maxi,

linskliniken,Hageby.pust

Jag muttrar ganska ordentligt just nu!!Linserna vill liksom inte sammarbeta. Hon gjorde något test med dom. Nu kan jag förvisso läsa lite bättre men det är suddigt på håll. Mmmm jag ska snart tillbaka för att kolla hur det fungerat. Får väl ge ögonen någon dag på sig att fatta läget.

Jag drabbades av plötslig kärlek igår. Jag såg ett par skor som jag tyckte va SÅ snygga. Gamla kärringar som jag kanske inte ska gå i sådana men vet ni va !!!??? Det skiter jag högaktningsfullt i.

   


 Jag köpte dom och ett par gummistövlar med lågt skaft. Ibland MÅSTE jag ta av foppatofflorna. När man är hos fåren så behövs det något annat. Det tar emot att erkänna att foppisarna inte är bra när man kliver runt i lera,fårbajs och andra geggiga saker. Blev även ett par joggisar. Va som ett barn och bytte skor till mina nya snygga    Jag gick sedan runt i dom i ca 4 timmar utan att få speciellt ont. Lite öm som man blir av nya skor men inget allvarligare.

Vi hjälpte till att vara lammotare när Andreas skulle lägga in en ny bal till bäggerna här. Lite läskigt är det allt men det gick bra. Vi är väl proffs på motning av gullisar   .


Idag säger jag bara HALLELULJA !!! EINSTEIN har återuppstot !!!!! Connys mamma ska nu (efter 3,5 vecka på sjukan) få en pacemaker. Men va FAAAANNN det sa jag dirrekt!! Det tog alltså 3,5 vecka för läkarna att fatta att om hjärtat stannar med jämna mellanrum så behövs det en PM. Jag får ett spel!!!!!! Idag torsdag kom dom på att på TISDAG ska hon få en insatt.    HERREGUD säger jag bara.

WordFued säger jag bara!!!!!!!! Beroende framkallande MEN jätte kul!! Tackar mina kära arbetskamrat som hjälpte mig att fixa det. Man är liksom född teknisk idiot och kommer väl alltid att vara det. Adda mig gärna. bonanza4

Har börjat hjälpa Agneta med hennes hemsida. KUL !!!  Tror hon är nöjd dessutom. Finns alltid saker att plocka med.

Idag har jag sett till att min hårfärg är den som passar till mitt temperament. RÖTT!! Jajamensan   

Tjipp Tjopp


 
 
Ingen bild

Anne-Marie Guve

19 april 2012 11:42

Snygga skor och praktiska i leran bara trycka ner klackarna så halkar man inte omkull. Skämt åsido dom är skitsnygga. Ha det

 
Malin o Sasha

Malin o Sasha

20 april 2012 16:41

Håller med Anne-Marie, läckra skor!!
http://fattigardenshastnoje.se där red vi, ligger nere i Horn, Kisa. För en timma kostar det 320kr och det finns även 2timmars turer. Om du åker vill jag följa med!!!!

Kram

http://sashaschafer.blogg.se

 
Ingen bild

Sandra

20 april 2012 20:19

Fett snygga skor :)

 
Ingen bild

Lotta

23 april 2012 19:13

mycket snygga dojjor perfekta att ha när du jobbar med fåren eller tränar hund :)....addar dig på WF vet att det är beroendeframkallande...kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards