lorna

Alla inlägg den 3 november 2012

Av lorna hanell - 3 november 2012 15:00

Visar ganska tydligt att gurkan inte är intressant eller hur?? Hon är så extremt tydlig i sina uttryck denhär tjejen?
Ingen kul vecka har det varit! Lider med min vän som misste sin hund ?. Det är en av baksidorna när man är djurägare! Har börjat fundera mer och mer på Axels ålder, han blir 10 i vår, börjar höra illa och sover mera. Tycker dock att han är fräsch för sin ålder.
Börjat fixa runt lite på saker där hemma, drömmer om vart och hur jag ska ha tomtarna i år?.Ni behöver inte säga det !!! Kan erkänna LITE att jag är tomte galen. Men tomtar det är mitt liv de ? Försöker hitta på lite nytt och jag tror det kommer glädja min granne om Tomten vid vägen inte kommer upp i år . Hon tycker den är läskig . Nu är det en så underbar tid och jag njuter av varje sekund ?Gillar att ta hem folk och julmysa med , är dock inte lätt att få ihop tider så det passar alla. Har fixat paket till en av Hazard kvällarna. Love it ?
I skrivandets stund är jag på jobbet och har lite rast. Har putsat fönster och donat. Snart blir det lite Java.
Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards