lorna

Alla inlägg den 23 november 2012

Nu

Av lorna hanell - 23 november 2012 07:19

Har jag börjat ...... Pynta alltså :). Jo det är sant! Och det är mitt val för jag har häcken full ett tag framöver. Blir så mysigt så !
Fick ett sms häromdagen som gjorde mig glad. Hela personalstyrkan är bjudna på Cinderella kryssning med julbord. Det känns gått att vi blir uppskattade och ger kanske lite extra energi när jobbet är tungt. Vilket gäng vi blir ! Herregud ! ? Den ena är värre än den andra!
Torsdag kära vänner !!!! Vilken SKIT dag !!!!! Började med att jag inte fick igång bilen när jag skulle till jobbet, sedan gick absolut ALLT åt skogen. Stadsdels bussar som inte kom, ett evigt vandrande i HC, resa med vanlig buss , kan tala om att det är ingen lek med en STOR rullstol, Freja fick nästan en hjärtattack när en råtta modell BIG kom precis vid oss på busshållplatsen. Kärringen med barnvagn som knöka sig in fast det inte fanns plats. "Vissa" tror dom äger all rätt ! Kattasen slogs ja listan kan göras lång. Va väldigt skönt att krypa till kojs efter dagen kan jag lova!
Nu går jag av jobbet om knappt 2 timmar och ska nog hem och pyssla lite mera ;) Alltid retar det någon !
Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards