lorna

Alla inlägg den 6 december 2012

En

Av lorna hanell - 6 december 2012 20:39

Dag i staden med Ingela har det varit idag. Målet va att hitta något fint till jul. Bestämt mig för att det inte skulle vara svart( eftersom jag har MYCKE svarta kläder) Klänning va inte heller med på listan eftersom jag HATAR att ha klänning. Är liksom inte jag ! Efter visst letande kom jag ut med en SVART spets KLÄNNING !! Inte ett rätt alltså. Att den va b
Nersatt med 50% och kostade 200 va ju inte heller fel. Tyckte bara den va SÅ fin. Conny skrattade i alla fall inte när jag modeller. ( jag upplös om att han INTE fick skratta) till saker är att den va två storlekar mindre än vad jag hade för 3 månader sedan :). Glad !!! Även Ingela hittade en fin SVART klänning ;) Hoppas ingen hörde oss när I stack in huvudet i provhytten och utbrister... Dra ner byxorna till knäna!! Vad skulle folk tro ;). Så for jag hem för att hämta C och in till VC för provtagning. Lite handlat blev det också. Nu på kvällskvisten va det balp kurs och jag va tvungen att gå ut och kolla. är kul att se hur förarna arbetar med sina hundar. Enda nackdelen va att tårna va djupfrysta efter 1 timme ! Måste verkligen hitta något bra till fötterna, att frysa till is förstör ju liksom det roliga. I morgon ska jag städa och fixa inför pruttilutt kvällen.

Ovido - Quiz & Flashcards