lorna

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av lorna hanell - 10 maj 2012 20:43

varit lydig idag. Har inte använt kryckorna en ända gång! MEN faktiskt så har det gått över förväntan. Har klippt lite mera buskar och hjälpt Conny hålla i reglar.Det ska förhoppningsvis bli skapligt ordning på uteplatsen snart. Nu har jag väntat lääänge !!!Min systerson ska höra av sig om grus.(snart hoppas jag) Blir nog bra tillslut.Vi är inga personer som vill ha det exlusivt men det ska i alla fall bli bättre än lera,mattor och pressening. Vi har vissa planer och hoppas dom går att genomföra.Är ju lite en ekonomisk fråga också. Trots detta så har jag kommit på endel saker som inte behöver kosta massor och det ska bli kul att se om det blir så fint som jag tror. Funderat på varför endel skaffar sig djur och sedan inte tar hand om dom.Jag blir ledsen och skulle vilja rädda varenda en av dom. Nu är ju inte det genomförbart tyvärr, men va jag mångmiljonär och ägde en gigantisk gård skulle jag inte tveka.

Visst ja !!! Nu har jag lagt ut lite trådar om någon har myskänder. Vi pratar om det ganska ofta och vi saknar verkligen dom vi hade när vi bodde i Bottna. Min lilla "rugguggla" va SÅÅÅÅ söt och kelig. Har planerat lite vart /hur dom skulle få bo. Framtiden får utvisa. (utan Connys vetskap så har jag redan kommit på namn till 3 st)

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards