lorna

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av lorna hanell - 21 maj 2012 15:16

i värmen har det varit både igår och idag. Igår va det Katla som drillades. Fungerade ganska bra med täta pauser. Nöjd med Bumbi :). Idag va det Harriet och även hon höll ihop ganska bra i värmen. Jag tog ner ett parasoll på plan och "vissa" (se Ingela)tyckte det va kul eftersom hon ansåg att det va för min egen del. MEN jag tror att många ekipage idag va tacksamma för att få lite skugga. Fröken fick nog erkänna att det va en bra ide tillslut. Nu har hon fjäskat in sig hos Conny (IGEN) så han ska fixa till det ordentligt. Jag har finfrämmande !!!!


Finaste Puttan !!!!!!!!!!


  


Här är ett av Harriets halvsyskon.  Malva


  


Här kommet ett annat . Vanda med matte Annika


  


Idag går mina tankar till en syster till Harriet som genomgår en op.Håller tummar och tassar här att det ska gå bra och att hon blir bättre nu.


Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards