lorna

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av lorna hanell - 27 juli 2012 20:33

Jag jobbar idag . Va jätteglad att det va mulet på fm :). Glädjen blev ju inte långvarig !! Efter en promenad i Vilbergen så va jag totalt dyngsur av svett. Kan inte låta bli att önska mig höst eller i alla fall svalare. Idag är mamma och Beirut i Göteborg på Bruce Springsteen . Bra jobbat av två gammla tanter !! Nästa vecka får vi Finlandsbesök. Idag kom jag på vad jag ska bjuda på. Kycklinggratäng, smidigt som sjutton. Har bestämt mig för att köra tävlingsträningen på MÅndag. Alltid roar det väl någon. Där jag jobbar bor denna katt ,
Puma heter hon och är väl lite söt. MEN kl 3 på nätterna när hon och hennes syster nästan river lägenheten är dom INTE söta!!!!Skönt att inte ha katt längre. Jätte söta hos andra men inte hos oss.
Skräcken från Fyllingarum kommer här näst = Ulla . Som sagt söta på håll , vad det gäller Ulla så är det på lååååångt håll.Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards