lorna

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av lorna hanell - 23 februari 2014 14:28

Har tagit ett knasigt beslut. Med viss påverkan från mina arbetskamrater ;)
Kommer att hända saker i morgon ;)
Herregud !! Hoppas jag inte ångrar ihjä mig!
Va med ungarna in till stan så att dom fick handla i fredags. Fick nöjet att vara Lisa Marie ansvarig :)

Passade på att fynda på Bra o Begagnat i Söderköping

Vissa dagar ligger man inte på topp men det finns alltid någon stolla på jobbet som får mig att le.

C har försökt fixa våran bil, går inget vidare men vi har tur som har underbara människor i våran närhet som lånar ut sin bil. Hoppas han kan få ordning på våran häck snart. Jag hoppas o ber till högre makter att vi ska få tillbaka lite på skatten så vi kan byta. Den 21 mars ska man tydligen kunna se på nätet om man får tillbaka. Håller tummarna!!
Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards