lorna

Alla inlägg den 28 februari 2014

:(

Av lorna hanell - 28 februari 2014 18:31

Ja nu hoppas jag att oturen vänder!
Strul med bilen, oförutsedda utgifter,
inställd op,sjukdom i släkten,bilen igen...........
Erik ( Bullten )

Han ingår i våran arbetsstyrka ibland.
Katterna på jobbet är väl inte överlyckliga men skiten börjar blöttna hos dom ;).
Nu är vi reducerade på jobbet. Ja endel av den ordinarie personalen har åkt iväg. Anna (Blondin Bella ) & Suzy
(Einstein ) Har landat på Tenneriffa o i morgon åker Tiina o Freja till Mexico. Hoppas dom får en underbar semester! Tur att vi har bra vikarier ;)
Ibland gör man dumma beslut! Hoppas åtminstonde det lär en något.
Stämmer det att man kan göra saker med ålderns rätt?? I så fall så ska jag börja med det! En människa i min omgivning sa att jag ska sluta bry mig
om vad andra tycker. Lättare sagt än gjort men jag är en bra bit påväg. Känner väl lite så att dom som inte kan ta mig för den jag är inga att lägga energi på. Har dom vänner jag behöver.
Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards