lorna

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av lorna hanell - 16 maj 2014 06:29

lite velande så har jag anmält Bumbi o mig till tävling. Som vanligt så tar hon det mesta med ro

Min älskade gudehund har inte varit riktigt kuranter. Hon va hos mig när husse gick promenad med dom andra.
Ligga nerbäddad är bland det härligaste hon vet ;)

I måndags va jag o simmade Ingelas hundar. Dyngsur in på bara kroppen blev man. Viska o Skoja skötte sig exemplariskt. Nästan inte ett stänk. Så va det då Segra. Blicken hon gav innan svallvågen kom sa allt. Härlig men ett monster ;)

Har pysslat lite också.

[Bild]

Axel har nu uppnott den aktningsvärda åldern av 11 år. Fräsch för att vara gammal gubbe.

[Bild]

Så va vi hos mamma häromdagen o där va även fammos hjärta. Hon har börjat inskolning på dagis. Tiden går så fort ! Har talat om att ev pojkvänner på dagis ska godkännas av Farmor ;)))

Har gjort ett försök att få fram lite odlar tallanger. Vi får väl se hur det går. Nu är i alla fall Rädisor,gurka,persilja ,sallad o tomater satta. Har haft jakt på mördarsniglar! Hoppas asen låter bli mina grönsaker. En burk med salt o tålamodet att plocka ihop dom fortsätter. Att jag skulle vinna det kriget är väl inte troligt :(
C är nu opererad o en STOR sten föll från mina axlar när det gick bra o visade sig vara ofarligt.
Nu ska jag njuta av ledig helg i hängmattan tittandes på Skyddsläger.
Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards