lorna

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur.
Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ok. Det blir så tydligt att dom inte lever så länge o ångesten kommer smygande.
Har två saker att längta till nu ;)
I nov ska jag o Lollo på Peter o Bruno på China teatern i Stockholm.
I feb blir det Queen i Linköping. Shitt va det ska bli kul !!! Vi ska rocka fett ;))
Har gått med i två mediala grupper på fb.Har fått både Bumbi o Bonanza
"lästa ". Stämmde klockrent på båda. Har även själv blivit läst o det va nästan på pricken. Är coolt med det mediala. Vi har aktiviteter på jobbet o jag är nog den enda som tycker det är häftigt. Önskar jag kunde plocka fram min "mediala" sida lite mera. Nu knappt en timme kvar på jobbet. Åka hem o förhoppningsvis finna lusten att trimma cockrarna. Suck !! Aldrig mera en trimras !!!!
Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards