lorna

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

Lördag/ Söndag

Av lorna hanell - 28 november 2010 11:47

Vi åkte till Norrköping och inhandlade en fotogenkamin. Sedan va det hem och duscha och sedan svida om för att åka på fest nr 1. Den gick av stapeln på jobbet. Sång ,musik och fika. Mysigt    Fick julklapp av mina arbetskamrater och det värmer massor    En röd fin glasskål, 3 röda ljuslyktor samt 2 hjärtan. Så va det bara att styra mot Ringarum och fortsätta färden mot Åtvidaberg. Carina har lärt sig vissa saker när det gäller bilkörning i snö.Finns sådant som är hemligstämplat med kvällen så det blir inget mera berättat om bravaderna. Många goda skratt blev det under kvällen i alla fall. Vi blev bjudna på jätte god mat och sång och musik. En eloge till Åtvidabergs hundklubb som bjuder sina funktionärer på en sådan trevlig kväll som bevis på sin uppskattning. Borde flera hundklubbar ta efter tycker jag !

Under em fick jag glädjande besked från Oskarshamn, Tobbe och Freja tävlade och tog hem en 2a plats  . Hoppas få se ett klipp på Fb.   

Idag är det 1a Advent och Tomten har anlänt vid vägen.

  

Har även fått upp belysning ute. I år blev det dock ingen ute gran. Conny hade sett ut en fin och när han skulle hämta den så hade fåren avverkat varenda gren nertill så den va inte så fin längre   . I skrivandes stund så small det till i rutan och jag kollade ut, där ligger en stackars gulsparv i snön. På med stövlar och ut för att rädda den. Tyvärr ser det inte så bra ut och nu ligger den i värmen från brasan för att kanske piggna till.

En som älskar snön

  


Fastnar fint i pälsen

 

En till snöälskare

  


Har stekt pannekaker till min gudehund idag också. Nu blir Puttan glad när förrådet är påfyllt.

  



Det va alles.

Tjipp Tjopp  



 
 
Carina Håkansson

Carina Håkansson

28 november 2010 15:48

Ja det är hemligstämplat vissa saker. Var jättetrevligt igår kväll och som sagt mycket skratt.

http://www.atena-lindy.blogspot.com

 
Ingela

Ingela

28 november 2010 19:09

Haha ja tack för i går.Man har inte tråligt i detta sällskap vi var!
Puttan hälsar att hon kanske kommer i morgon en stund....
Gillar tomten...

http://www.ostanvindens.se

 
Malin

Malin

28 november 2010 19:28

Vilka mysiga bilder du har!! Hemsidan blev riktig julig tycker ja o va kul att gubben kommit tillbaka. (fick han reda på att frugan flytt landet eller) ;)
Ses förhoppningsvis på onsdag, just nu är ja insnöad hos pappa o vet inte om ja kan ta mig här i från.
Kram

http://sashaschafer.blogg.se

 
Ingen bild

lotta o zebbis

28 november 2010 21:18

hmm kan de varit Ingela som körde????fina bilder och juligt har du gjort :) kraaaammmm.......

 
Carro R

Carro R

1 december 2010 07:41

Vad fin och julig hemsidan är =) Och vad stor Katla blivit, lilla stumpan! Gillar tomten haha Kram till dig

http://pudelrace.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards