lorna

Direktlänk till inlägg 11 april 2012

Nu

Av lorna hanell - 11 april 2012 19:03

är det bekräftat !!!!!!!!!!! Jag är ett hopplöst fall och till min stora glädje har "fröken"  fått erkänna vad jag sagt i 3 år är sant. Kan INTE få fötter och övriga mig att samarbeta. Jag har fått dispans att skita i att tänka på fötterna och bara gå. Blir pannkaka av allt om jag försöker fokusera på fötterna nämligen. YES!!!!!!!!Ska inte träna att gå på linjen en enda gång till på lääääääääänge. Kursen va blöt men som tur är så bryr sig inte Katla om underlaget.Hon slänger sig lika gärna ner i 5 cm vatten som torrt underlag. Katla ja............Denna hund är ..... ja hur ska jag säga ????

Annorlunda!? I går när Conny släppte ut för natt kiss så slog hon en frivolt på gräsmattan, upp och tillbaka där hon snubblat och började boffa. Conny tog ficklampan och lös.. Gissa vad hon snubblat på?????? En igelkott. Den hade rullat ihop sig och lät som en tennkulemotor. Katla fnös och gick därifrån. Min älskade Bumbibjörn med väldigt liten hjärna.

Vi for in för att besöka svärmor på sjukan. På vägen in va jag och hämtade sista boken i serien om Grottbjörnens folk. Dom målade grottornas land är den sista boken i berättelsen om Ayla. Det är nog dom bästa böcker jag läst och det kommer vara lite sorligt när jag läser dom sista raderna. 

Va en sväng till sjukan och hällsade på svärmor. Kan bara säga jäkla läkare!Det är en skam att vi har sådana arslen som ska jobba som läkare. Ingen mer kommentar.

Idag blev jag glad !!!!  18 st lamm med mammor flyttade hit. Massa med gullisar att gosa med. Ska vara rävvakt enligt Ingela. Hmmm hur ska man kunna sova lugnt om nätterna när man fått det ansvaret? Näe det kommer ingen räv hit!!( Hoppas jag)

I morgon jobb igen.

Tjipp Tjopp

 
 
Malin o Sasha

Malin o Sasha

11 april 2012 20:54

Du får låta Katla sova hos fåren på nätterna, en räv skulle inte våga sig i närheten om hon vore där.
Skönt att du slipper tänka på dina fötter nu mera, minns hur svårt du hade med dem ;)
Kram

http://sashaschafer.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards