lorna

Direktlänk till inlägg 28 april 2013

Det

Av lorna hanell - 28 april 2013 13:18

Blev lite barkläder från Maria. Det närmar sig med stormsteg :) Tänk att min lilla unge ska bli pappa! Tiden rusar förbi !
Våran lilla bumbibjörn har gjort det igen! Kan svära på att hon är helt övertygad om att hon är en cocker spaniel !! Conny hade tagit ner våran stora hallspegel och ställt den i v rummet, in kommer Katla och blir totalt skogs tokig när hon fick se sin spegelbild. Raggen på ända och skällde ursinnig. C va tvungen att vända på spegeln för att hon skulle lugna ner sig.
Har återigen filosofer lite, när blir man mogen/ vuxen? Jag tycker jag är mogen.Vissa tycker säkert jag är mossig . Det skiter jag totalt i ! Men nu
till min funderingar eller förresten ........ Struntar i det !! Ingen ide att trampa andra på tårna,, fortsätt med erat beteende men vänta er inte heller att bli behandlade som vuxna då heller !
OBS jag menar inte ungarna !!! Ungarna ja!! Vore det inte bra om var och en skötte sig själva o sket i andra !? Mina båda grabbar är vuxna nu och jag har som mamma inte något ansvar för vad dom gör! Det är deras val ! Så gå inte på mig som mamma! Vänta bara när era egna barn fyllt 18 och ni inte har ett smack att säga till om min! Era elaka o dumma kommentarer kan ni hålla för er själva ! Nu tror jag tyvärr inte att dom som borde läsa detta kollar min blogg men det va skönt att få ur sig själva! Sandra o Tobbe ska gifta sig på medeltida vis o jag tycker det är häftigt ! Hmm frågan är vad vi ska lyckas hitta för bra kläder, har en tjej som ska hjälpa oss och det ska bli
skit kul !!!

Tillslut en fråga till er......
Ser hon ut som en tycker det;)

 
 
Ingen bild

IngelaII

29 april 2013 15:22

Bry dig inte om elaka tungor. Barnen gör vad de vill som vuxna och vi kan bara se på!
De ggr jag träffat på er äldsta grabb Jocke, han har jag träffat minst och vet minst om, har jag bara positivt att säga. Han är alltid rar och trevlig, artig och varm.
Man ska vara stolt över sina barn, man älskar dem, sedan kanske man inte älskar allt de gör, det är skillnaden.
Farmor Lorna..... Farfar Förman...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards