lorna

Direktlänk till inlägg 25 maj 2012

Yes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av lorna hanell - 25 maj 2012 18:15

Ja vilken dag :)   Först va det handledning och personalmöte. Sedan for jag hem och försökte ladda. Ingen vanlig uppladdningsdag men det gick ju kanon i alla fall. Jag är SÅÅÅÅ nedrans glad   . Va i god tid som vanligt och jag hade med Ingelas hundar också. Misstanken om att jag gjorde dom lomhörda bekräftades när vi kom fram. Nike va LUGN !! Ja ni läste rätt !! För att få henne lugn ska man alltså spela "Leva Livet" med Titanix 7 gånger i rad på HÖG nivå. Mycket trevligt folk och hundar som vanligt. Lottningen va ingen hitt eftersom jag drog nr 9. Sista nummret   . Innan platsläggningen blev jag lite pirrig men bara den är klar så är allt lugnt. Vi gick som vanligt in med tanken att ha kul. Lite seg va hon allt idag men det skyller jag på värmen. Kunde helt släppa tanken på domare och det va bara jag Harriet och Adelia på plan . Kändes så bra och jag hade kunnat krama skiten ur min lilla studsboll. Nu måste man ju dock hålla tillbaka och inte flippa ur förrens man är på lagom avstånd från plan.


Min Älskade studsboll har tagit LP1 !!!!!!!


  


Vilken härlig kväll med så många bra rundor. Älskar detta. Trodde jag skulle kunna hålla mig från att tjuta men det sprack    Blir så varm i hjärtat av alla kramar och alla vänliga ord vi ger till varandra. Jag sprack när Yvonne gav mig en hjärtlig kram , då kom tårarna (första gången   ) sedan va det dax igen när jag grattade andra. Jag är en riktigt tjut människa. Fick mitt protokoll och det jag kollar på först är alltid helheten. VET NI VA !!! 9 poäng och det stod "bra samarbete"    Blev SÅ glad eftersom jag tycker det är ett betyg på att vi har kul ihop. Finns ju ekipage som ser ut som 7 svåra år och det är inget kul att se. Jag vill att min hund ska vara glad och tycka vi har kul på plan.  Som sagt va en härlig kväll i härliga vänners lag.


Eftersom mina två favvo hundar va med så kommer här kort på dom   


Bancan den underbara


  


Här undrar hon om det är något gott som bjuds, va dock "bara" en boll.


  


Så finaste Zebban med matte Lotta.


 


Nu ska jag gå ut och göra lite nytta gott folk !!

Tjipp Tjopp 






 
 
Sarah, Pippi & Wilda

Sarah, Pippi & Wilda

26 maj 2012 10:59

Grattis, grattis, grattis!!!! Nu är det dags för nästa klass :)

http://flattar.wordpress.com

 
Malin & Sasha

Malin & Sasha

26 maj 2012 11:17

Grattis!!!!!! Gu va duktiga ni är!!! Hurra hurra hurra!!!! Bra jobbat! Är så glad för eran skull!!!!
Kram

http://sashaschafer.blogg.se

 
Ingen bild

Sandra

26 maj 2012 13:31

Naaaw vad söt hon är :) Stort Grattis till Harriet =) Hon är bäst :D Är så glad för eran skull ! ! !

 
Ingen bild

Ingela

26 maj 2012 18:34

Stort grattis! Ni är så duktiga Lorna!!

Nu är det snart i klass 2! KRAAAAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards