lorna

Direktlänk till inlägg 13 juni 2012

Bloggtorka

Av lorna hanell - 13 juni 2012 14:49

känns det som jag har drabbats av. Här kommer en liten samanfattning i alla fall. Hade som mål att starta Bonanza,Katla och Harriet på KM et. Nu hade Bonanza andra planer och började löpa så det blev inget av med det. Har ju i alla fall 2 att starta. Katlas debut ska bli MYCKET intressant att se.Kan bli hur som hellst.Hon är ganska ofokuserad på nya platser.Skulle behöva åka till Sörping och träna faktiskt. Alla 3 cockrarna har genomgått en makeover.Fick låna Ciccis maskin eftersom min är trasig. Ska försöka mig på att trimma B också innan maskinen ska tillbaka.

Har pysslat med uteplatsen lite också. Tycker det blev mysigt. Båten är nu full av växter tack vare min snälla kusin Pia. Fick massor av växter och det blev kanon. Nu ska jag bara ge det lite tid så att allt får växa på sig.

Kontentan av blommplantering,trimmning och uteplats fix har blivit en mycket ond nacke. Jag vet ju hur det blir men ibland är det bara att gasa på och ta bakslagen när dom kommer. Har avstott från kursen idag pga av det. Vi gjorde en semester tripp idag............ Ända till Valdemarsvik    Näe vars men nu är det så att jag har i stort sett inte varit hemmigrn under semestern. Vi är ju båda 2 mycket hemmakära och lider inte av det.

2 löptikar på en gång har både för och nackdelar !!! Skönt att ta det samtidigt men jag är extremt känslig för lukter och just nu stinker hela huset löptik   .

Gräsklipparen har gått sönder = inte kul !  Tyvärr har även motorsågen pajjat. Alltså ingen ved nu heller ! SÅ typiskt !!!

Planerna inför midsommar är klara och mamma,Berit;Tobbe och Sandra kommer. Hoppas det blir fint väder så vi kan inviga uteplatsen ordentligt.

Tjipp Tjopp


 
 
Ingen bild

Jag

14 juni 2012 07:56

Haha du får starta löptik! Kram

 
Yvonne & Spike

Yvonne & Spike

15 juni 2012 09:57

Hihi gillar kommentaren som du fått.Man kan aldrig komma undan för det finns en person som har svar o lösningar på allt även det som hon inte ska lösa :)
Ja du vet ju vem.
Jag har giltigt skäl till att inte starta.Vi har sem o är på väg uppåt landet hihi.
Du får iallafall ha det så skönt o du din altan ser trevlig ut.Vi ser fram emot att prova den.
Kram

http://askrikes-spike.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards