lorna

Direktlänk till inlägg 17 juni 2012

Att

Av lorna hanell - 17 juni 2012 12:41

 


jag överlevt denhär helgen bevisar att det är inget fel på mitt hjärta !! Herregud vilken nagelbitare Ingela och Viska bjudit på. Är så själa glad för deras skull och jag har gråtit mycke av glädje.               Igår pratade jag med I på telefon och tårarna rann hela tiden. Känns skönt att kunna känna denna glädje för någon annan! Är så omottligt stolt över våran "fröken" och min vän !!! Finns liksom inte ord. GRATTIS känns lite i underkant men nu finner jag inget annat ord. Som ni är värda detta!! Hela Team Ingela har varit på tå hela helgen och jag hoppas att Ingela kännt allt stöd. Kan tala om att nu har jag bestämt mig till 100 %. Klarar inte ett år till att sitta här hemma och få psykbryt.Måste få vara på plats och Hejja ,krama,gråta nästa år. För att mina nerver ska må ännu bättre så har jag nu bokat stuga. Känns tryggt att veta att Ingela har någon stans att bo .Ja för vi vet ju alla hur duktig hon är på att planera    Sitter nu och väntar på slutresultatet på SM ! HUR lång tid kan det ta att uppdatera??? Har också lyckats fylla våran stuga redan    Hoppas flera beställer så vi blir en stor Hejjarklack.


 


Em bestod av att få ihop ett gäng som skulle gratta Ingela vid hemkomst. Blev lite körigt där en stund! Fick ringa grannen och be om Lelles tele nr (hon va med Ingela) sedan va jag hos Agneta och stal deras "student" björkar och ballonger.Fixade ett lakan där jag skrev GRATTIS INGELA & VISKA på .Kontaktade Lelle för att ha koll på vart dom va. Smsade så mycket så tillslut visste jag varken ut eller in. Skickade fel och styrde.Lotta fixade tårtor och Adelia blommor. Samlade ihop tjejerna på 2 ställen. Hämtade upp alla och sedan va det bara att vänta på sms från Lelle.


Här står vi och väntar på Ingela och Viska.


     Hon har kommit !!


 


Så började det stora kramkalaset


     


Dulle med sin fina Nalle Puh runt halsen

 


Husse grattar Dulle

 

Självaste SM ekipaget


 

Viska poserar något motvilligt

 

Kort på hela gänget

 


Kändes som ett lyckat överrasknings moment. Nu är jag en nöjd och glad Lorna.

Tjipp Tjopp 






 
 
Annelie

Annelie

17 juni 2012 22:47

Vilket mottagande, riktigt kungligt till Eran bästa fröken, vilka vänner som bara kommer på studs och hyllar, välkomnar och GRATTAR, en stor eloge till er alla och ett Stort GRATTIS till Ingela och Viska! Mäktigt!

http://harpo-labradoren.se

 
Ancki Strandberg

Ancki Strandberg

17 juni 2012 23:16

Tack Lorna för att du ordnade detta så bra !!!! Det var riktigt roligt att få åka ut och busa lite.... Ingela och Viska är värda all överraskning så duktiga som dom har varit.

http://www.goldentjejerna.se

 
Ingen bild

Ingela

18 juni 2012 08:14

Tack Lorna. Att veta att man har det stödet hemma, kunna följa er via FB gav mig goda skratt! Tex Evelina och Ewa som inte kunde gå på toa!!
Ha det har varit lika underbart att ha er här hemma hejandes som att vara på plats!
Det betyder verkligen mycket!

Och jag blev mycket överraskad. Förstår nu vad Lelle styrde med. Lite undrande var jag men jag gissade aldrig detta!Stuga redan..... Hjälp!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards