lorna

Direktlänk till inlägg 23 juni 2012

Förberedelser

Av lorna hanell - 23 juni 2012 13:30

inför midsommar stod det på agendan i Torsdags. Mycket va det som skulle göras men allt blev klart.

Midsommar afton

Conny for iväg och hämtade mamma,Beirut,Tobbe och Sandra. Duktig som jag är   så låg kameran inne på hyllan och det blev alltså inga kort tagna. Har tagit några i efterhand som kommer här.


Våran fina uteplats, blev jätte nöjd


Blomman jag fick av mamma och Beirut

 


Midsommarblomster


 


Cockrarna ligger gärna i solen


 


   


Katla gör bara kortare besök i solen


 


Bonanza håller sig hellst i skuggan nu när hon är seg = löper 


   


En lugn och skön midsommar blev det, kunde sitta ute och äta men vi satt inne på kvällen när det va dax att äta grillat.

Midsommardagen vaknade jag och det kändes som jag hade världens baksmälla. Det va inte möjligt eftersom jag bara druckit en liten päron Conjak, som för övrigt va mycket god. Seeeeg va jag men jag lyckades släpa mig ut och in i bilen för att fara till Ingela och Andreas för kaffe. Väl hemma igen säckade jag ihop i fotöljen och bara slappade resten av dagen.


Idag då ..........? Ja det blev bullbak och det är väl typ vad som  händer idag. Katla kurs fram emot kvällen om nu SMHI har fel. Dom hotar med MASSA regn så vi får väl se hur det blir. OM det inte blir kurs ska jag kolla på F1. Jätte kul nu när stallen är mer jämna och alla har en chans. ÄLSKAR bara den sporten !

Hör på radion att det är lååånnngggaaa köer på E22 an och är glad att vi inte behöver ut i trafiken idag. Borta bra men hemma bäst   


Tjipp Tjopp

 
 
Ingen bild

Grannen

24 juni 2012 17:55

Så fint ni har de! Å fina dogs! Undrar var fina matmor och förmannen är??? kram

 
Malin & Sasha

Malin & Sasha

24 juni 2012 21:11

Hej!
Va kul att du haft en skönt midsommar (förutom bakfyllan ;D)
Jag undrar om jag kunde få receptet på din rulltårta med det där goda smöret i? Skulle vilja göra den till min födelsedag!!!
Kram

http://sashaschafer.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards