lorna

Direktlänk till inlägg 28 mars 2013

Vet

Av lorna hanell - 28 mars 2013 21:22

Inte om man törs säga ordet....... Vår!!! Kan det vara möjligt eller är det bara lurendrejeri igen? I morgon skulle det komma enstaka snöbyar. Hmmm sist dom pratade om snöbyar höll det på i 2 dygn!!!!
Inte så mycket nytt, har gått på långledigheten och den lär väl försvinna fortare än kvickt som vanligt. Träningen är fruktansvärt seg för tillfället. Har haft en gigantisk huvudvärk i några dagar o det gör ju inte tränings suget större.
I går va jag lamm vakt. Gullade givetvis med Victoria. Hon är så söt så det är inte klokt! En tacka tyckte det va en bra idé att ligga på rygg, vilket det INTE är! Kändes skönt att jag kom när jag gjorde. Conny o Andreas va iväg och hämtade Ingelas nya bil. Efter typ 2 månaders letande så blev det Bingo!
Ska till ungarna på mat i helgen, mat ja !!! Fy sjutton så segt det är med vikt nedgången!!!!! Inte kul just nu! Jag står stilla och vissa dagar är ap trista. Men tjurskallig som jag är så håller jag i! I år ska Conny och jag kanske åka på semester!!!! TVÅ hela dagar ;). Har väldigt svårt att lämna hundarna men jag hoppas vi kommer iväg. Det behöver vi båda två! C har fått tid för röntgen av musklerna , håller tummarna att dom kan göra något åt den smärtan han har. Så väntar han på att läkaren som har hand om gift struman ska höra av sig. Det vore himla trevligt om han kunde få lite hjälp! Ständig smärta o orörlighet sätter sig liksom på humöret också.
Dom orden som jag nu ska skriva kommer jag troligen få äta upp men........ Jag längtar efter varmare väder! Nu menar jag inte 29grader utan ca 23-24. Blivit frusen och det vore underbart att få njuta av sommar o värme istället för att lida alla helvetes kval. Solen kommer jag ju aldrig att tåla men vore skönt att kunna tåla värmen bättre.
Sist men inte minst kommer en bild på Lilla Victoria

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards