lorna

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av lorna hanell - 2 juli 2013 20:31

Har haft mina arbetskamrater här på lite mys. Vilket härligt gäng vi är ! Love you all!! Många skratt o galenskaper , kan dock inte berätta här om vad som disskuterades eftersom det inte va rumsrent ;)
Suzy o Anna

Tiina

Debban vägrade vara med på bild o Freija saknas för hon valde att åka till Malta ;)
Har nu SEMESTER :) Hjärnan är fortfarande inställd på att jag ska jobba typ i morgon igen. Jag blir lika glad varje gång jag inser att Näe.... Inte på ett tag.
Har så smått börjat komma igång med träningen igen. Har dammat av Bonanza och jag kan med glädje säga att jag tycker det går bra. Fått nya nycklar av Ingela o hoppas det fortsätter bra. Harriet är ett annat kapitel :( Det är tungt att träna henne just nu, fjärren är KATASTROF. Jag blir irriterad o det känner hon. Måste skärpa mig ! Men säger man upp 25 gånger o hon ligger som en padda d
så är det inte så lätt att vara skit kul matte.
Men söt är hon i alla fall ;)

Idag har vi hjälpt Tobbe o Sandra att flytta. Skönt för dom att få större.
LisaMarie är lika söt som vanligt

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards