lorna

Direktlänk till inlägg 4 juli 2013

NU

Av lorna hanell - 4 juli 2013 14:57

har jag tagit tag i Yrsa o Axels idiot dragande på promenaderna. Fungerade kanon :) Harriet har också fått en ny modell i träningen. Koppel släpandes o bara korrigeringar där när det blir fel. Matte tyst ! Vet det kommer bakslag men man får vara glad för det lilla.
Annat jag inte är glad för är att C gjort arbetsprov och det är inte ok! Remiss till hjärt o vidare utredning. Att jag växt upp med hjärtsjuka föräldrar är en sak, det va nog så att man inte riktigt fattade allvaret i det förrens man blev vuxen. Denhär känslan att även C är drabbad tär hårt på mig. Har ju liksom sätt hur följderna kan bli och
det är inte kul! Ständig oro som jag bara inte kan koppla bort. Så blir det ju inte bättre av att han inte visar något. Helt övertygad om att även han är orolig ! Försöker vara tyst o snäll. Inte tjata men det är inte lätt! Jag såväl som han behöver prata.
Nu har jag plockat bort vattenskålen inne :) Segra kommer snart på fika o jag tvättade golven igår så det behövs inte idag igen ;) Hon är så härlig men helt galen! Många skratt ger hon i vilket fall.
Tjipp Tjopp

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards