lorna

Alla inlägg den 2 september 2011

Av lorna hanell - 2 september 2011 13:23

fortsätter............ Ja med telia alltså. Nu har det hänt igen och jag orkar inte redogöra för alla turer men jag kan tala om att jag nu har ett nytt modem IGEN och att detta hämtades i Hageby efter att jag fått ett mindre spel när dom skulle skicka det på posten.PUNKT

Skulle ha jobbat to-fr men kunde inte tack vare min förkylning. Fick besök av min syster och man igår. Det är alltid lika kul eftersom vi inte ses allt för ofta. Annars har jag inte gjort någo speciellt. Ja,jo det är klart....... Har läst bloggar osv idag på fm. Har ju missat endel    Endel bloggar gör mig glad och andra bara SUCK !!!!!   Nåväl väl ordat om det. Hundarna då... Harriet får lätt hybris bara jag går mot garderoben där träningsvästen hänger,Katla gör sitt bästa för att få ligga ute dygnet runt. Hon älskar verkligen att vara ute. Har ingen betydelse vad det är för väder. Spöregn bekommer henne inte ett smack. Det är ju tur att inte alla är som cockrarna som jag i stort sätt får släpa ut om det kommer några regndroppar. Axel som lever med sin fobi för att bli blöt. Jag fattar inte att en hund kan bli så otroligt manisk som han. LITE fukt på en tass och han slickar som en galning. När Katla kommer in totalt dyngsur så far han fram och tvättar henne helt hysteriskt. Vad är det för fel på killen ???  Borde kanske gå i terapi eller vad ror ni   .

Igår kväll kom Bonanza in "krypande" och flåsade som en besatt. Hmmm tänkte jag och visst..... när jag öppnade fönstret så hörde jag åskan. Är jobbigt med en åskrädd hund. Bara tur att det inte smittar av sig på dom andra.

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards