lorna

Alla inlägg den 28 september 2011

Av lorna hanell - 28 september 2011 14:32

Söndags va jobbar dygn.

Måndag:  Hem och byta kläder för att sedan gå ut på kurs med Harriet. Framsteg som gör mig glad   . Katlas  haltning är bättre och det känns SÅÅÅ skönt.


Tisdag: Till VC för att ta prover och läkarB. Har infektion i kroppen men ingen ny lunginflammation i alla fall. Fått order om att knapra Ipren i 1 vecka. Jag har alltid sagt att jag vägrar äta denna tablett pga den SUPER Sopiga reklamen men nu är det bara att bita i det sura äpplet och käka på   .  Mailade Katrineholm angående en sak om rallylydnaden och fick veta att det kommer att lottas vilka som får vara med pga mycket anmälningar. DÅLIGT tycker jag! När man ser att anmälningarna bara öser in så kan man väl fixa flera domare eller gå ut med att taket är nått. SKIT besviken är jag i alla fall. Nu vet jag ju inte hur det blir än, men HUR kul är det att kanske behöva åka själv om dom andra blir bortlottade??? Jag kommer inte att åka i så fall. Jag va med ute på plan när Ingela hade kurs. Hade ett hörn på plan som jag körde rallylydnad med Harriet. Att gå runt för sättande börjar släppa och det känns kanon. Jag körde igenom Lotta och Zebb i 3an. Så duktiga!! Zebban ligger mig varmt om hjärtat (ja matte med   ) Han är en så härlig hund och att se hans rutskick är en fröjd. Att han helt plötsligt förvandlas till "vallhund" inne i rutan är en del av hans scharm.

Onsdag: Ja då är det ju kurs igen. Körde Bonanza först. Vi tragglar att hon inte ska vara lös i munnen när hon tar apporten. Traggel Traggel blir det mycket av ett tag misstänker jag. Sedan tog jag Harriet en sväng. FF fungerar bättre och jag har faktiskt fått till min fart och mina fötter bättre   . Conny for till Biltema, behövde delar till sin bil efter besiktningen. VISST!!!!!!!! Då är det ju bra att dom har grejerna hemma!!!!  Om det hände någon gång bara så skulle det väl inte vara så farligt men nu tror jag att det är 5 gången för oss som han åker i onödan. LITE pirriterad blir man ju då. Inget mera på schemat för idag men i morgon är det jobbdygn igen.

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards