lorna

Alla inlägg den 13 september 2011

Av lorna hanell - 13 september 2011 18:12

faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta. I torsdags va jag hos läkaren för jag hade ont i örat och hostade. Lunginflammation! OK, Läkaren kunde inte se i örat för jag hade en vaxpropp som satt i vägen. Nu hade han inte tid att ta bort den så jag skulle behandla själv över helgen och återkomma om det inte blev bättre, Behandlat har jag gjort och käkar penc 1g * 3. Va tillbaka idag för jag blir GALEN när jag inte hör på örat. Mmmm visst !! Ingen vaxpropp va kvar men däremot en öroninfl som gjort trumhinnan så svullen att den är dubbelt så tjock som vanligt. Ytterliggare 1-2 veckor som lomhörd. Nu är jag EXTREMT trött på dethär kan jag säga !! Fick något mot svullnaden och ska fortsätta med p och hostmedecin. Tur i oturen så har jag snart min långledighet och behöver inte vara sjukskriven mera (hoppas jag) Han sa nämligen att lunginf kan ta 6 veckor innan den blir bra. Lite av orken har i alla fall återkommit och det är jag mycket tacksam för, ska hålla mig lugn i vilket fall annars tar det ännu längre tid att bli frisk. Lorna ta det lugnt   ASG!!!!!!!! Nu blir det väl så att jag måste tyvärr. Har en plan på att åka och hälsa på en gammal arbetskamrat nästa vecka. Hoppas att jag blir något kryare så jag orkar. Fick veta att en bekant har lämnat jordelivet och det kom som en chock. En härlig kvinna som gått bort för tidigt! En sak är jag nästan säker på och det är att Lena och A-M sitter och sjunger för full hals uppe i sin himmel med alla hundar omkring sig. Det va nämligen deras stora passion att sjunga :) Idag fick jag ett glädjand besked !! En av mina arbetskamrater från Träffpunkten har köpt hus ! Är SÅ glad för deras skull och önskar dom lycka till. Vad har annars hänt då? Ja i ärlighetens namn inte så mycket. Va ute med Kattla på kurs 1 timme i Söndags. Tycker det går bra med henne. Har varit med kortare pass med dom andra två också. Vi har blivit en till i familjen. Tobbes tjej Sandra har flyttat in hos oss.För hur länge får framtiden utvisa. Välkommen gumman!! Mycket är det som rör sig och vi hoppas att allt ska bli till det bästa. 

Tjipp Tjopp 

Ovido - Quiz & Flashcards