lorna

Alla inlägg den 6 september 2011

Av lorna hanell - 6 september 2011 18:57

tycker jag det är! Jag har gjort enligt konstens alla regler och lik förbanskat får jag inte mina oxrullader att smaka som mammas. Dom gick absolut att äta men visst är det konstigt när man följer receptet exakt ? Ja det är alltså vad vi har stoppat i magen idag. C har haft fördelsedags främmande. Han fick ett jätte fint underställ i Back On Track. Nu är min man lite dålig på att visa vad han känner men han blev JÄTTE glad. Jag har varit inne på apoteket och hämtat ut hostmedecin så nu JÄKLAR ska hostan bort ! Hoppas vara på G snart igen.

" Ungarna" har hållit på med veden idag. Det tackar vi för !


Tjejen som har rakblad i munnen istället för tänder. Fattar inte hur hon bär sig åt ! 3-4 malande med käkarna så är det klart.

 

Denhär bruden tar det dessto lugnare. Hon tycker mest att det är kul att försöka ruska skiten ur flätan.


 


Min "Bumbibjörn"   

  


Hon funderar på om hon ska våga ta flätan


  

Tjipp Tjopp

  

Ovido - Quiz & Flashcards