lorna

Alla inlägg den 23 september 2011

Av lorna hanell - 23 september 2011 20:30

dagar har gått och vi har hunnit med 2 kurstillfällen. Körde Bonanza i Onsdags och jag är SÅ nöjd med att FF börjar fungera bättre  . Torsdags morse ringde min jobbarkompis och undrade om jag kunde hoppa in och jobba. Fick samtalet vid 750 och va på plats kl 845. Jag hann med både dusch och en kopp te och macka.Lorna hade lite flyt att farbror blå inte hade klivit upp än    Tillbaka på jobbet kändes bra.

Så idag gick jag alltså av och bytet av pass innebar att jag kunde "kursa" med Katla. Hon sköter sig SÅ bra tycker jag. Idag va hon dock lite halt. Men kör man omkull i 120 blås på gräsmattan så kan man bli lite öm   . Hon och Bonanza fick nämligen ett riktigt idiotryck och körde järnet. Cockrarna är kloka nog att hålla sig ur spår då. Dom vill liksom inte bli överkörda av dom något större fyrfota. 

På fm va jag borta och fikade hos I. Vi är nog lite puckade båda 2   . Gosade ner oss bland massa fårskinn och drack vin ur julmuggar. Bäst av allt va att Puttan fick vara med och hon kände sig nog som den prinsessa hon är att få sitta där själv med oss. Även hon fick en slick av vinet och satt sedan igång att nysa  . Min älskade Gudehund som ligger mig SÅ varmt om hjärtat. Om man ska gå efter hur hon låter när jag kommer så är nog hon ganska glad i mig också.   

 

Tjipp Tjopp   

Ovido - Quiz & Flashcards