lorna

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av lorna hanell - 11 februari 2012 10:19

med stora bokstäver och på många sätt. Torka i vattenledningarna för vattnet har frusit   Inte ett dugg kul!Har varit hos ungarna och även hos mamma och duschat. Nu märker man verkligen hur mycket vatten man använder dagligdax. Connys rygg gillar inte att konka vattendunkar heller. Vet inte riktigt varför men nu är han verkligen för jäklig i ryggen. Kylan är väl en stor del i det hela. Bloggtorka ,träningstorka och i skrivandes stund även telefon torka då den inte vill fungera. Har precis kommit hem från jobbet och är seeeeg. I går ringde Conny mig på jobbet och talade om att han va riktigt orolig! När han skulle ta på sig jackan så hängde MUNKORGEN där! Jag är helt övertygad om att någon av våra "andar" helt sonika har snott den ett tag. Vi har haft främmande som haft sina jackor där, vi själva och SOM vi har letat. Den har varit borta i ca 14 dagar tror jag. MYSKO !6 krokar som är kollade HUR många gånger som hellst och det finns ingen munkorg och så bara PANG!!! Där hänger den. Nja vill nog faktiskt att våra besökare håller fingrarna i styr. Nu hoppas jag att den får vara i fred ! Ska inte använda den på Bonanza just nu i alla fall. Hon är så låg efter löp och att hon haft ont i sin svans sedan Katla gav henne en ordentlig tackling. Stackars mattes lilla svarta ! Jag va på års möte på Bruksa i Tor. Va ganska bra uppslutning måste jag säga. KUL!! Va jätte kul att träffa endel av "tjejerna" igen. Fick med mig 2 placketter hem DOCK inte till mig utan till Viska och Eve och en till Viska och Ingela. GRATTIS till er båda. Ska hålla dom så länge som möjligt för jag lär aldrig få någon egen   . Vi har vart på besök hos ungarna också. Det är SÅ mysigt att komma dit och umgås en stund. Dom har även varit hemma här en sväng och då passade vi på att käka varm smörgåstårta. MUMMA !!

Har varit lite tomt några dagar för en kär vän har inte varit hemma. Man är väl lite konstig för även om man inte träffas varje dag så känns det mycket konstigt och tomt om det blir för många mil isär. Nu är dock ordningen återställd   .

Är ledig idag (lördag) och går på i morgon bitti igen. Är en ganska tuff helg även om jag stormtrivs med mitt jobb. Jag är ju lite hemmakär som vissa vet. Nu ska jag kolla på skidskyttet.

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards