lorna

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av lorna hanell - 21 februari 2012 18:52

Lördagen

fyllde vi med samkväm med mamma och Beirut. Vi hämtade dom i Söderköping och sedan åkte vi till Sandra och Tobbe på fika. Efter det for vi hem och vi bjöd dom på middag. C körde hem dom fram på kvällskvisten.

Söndag

Ja som hon har väntat............


  


Visst är hon söt när hon kollar på kursarna. Hon kan sitta låååånga stunder med huvudet på fönsterbrädat och kolla på folket /hundarna på plan.

Så äntligen va det dax för kurs för henne. Tyckte det gick över förväntan med tanke på att vi haft träningsuppehåll sedan i Nov.

Ja så va det dax för lite ovälkommet besök. Blev sjuk under efternatten och det va INTE kul !! Det värsta jag vet är att Ullrik kommer på besök och det va inte bara han utan även i andra infarten eller rättare sagt utfarten som det blev lite körit.

Måndagen va en åtehämtningens dag.

Idag har jag varit  bättre men så där orkeslös som man blir. På fm intog jag rollen som störande moment (vilket jag är en stjärna på) Ingela hade privat träning så Agneta och jag va med en liten sväng.  Sedan gjorde jag en ny maträtt. Silllåda,Blev mumma. Nu har jag säckat ihop och ska bara va.

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards